REGULAMIN LICYTACJI

Regulamin uczestnictwa w aukcjach

Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Słupcy

 

  1. Niniejszy regulamin zgodny jest z założeniami zbiórki publicznej pieniędzy w ramach akcji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

  1. Poprzez dobrowolne wzięcie udziału w licytacjach akcji WOŚP na stronie internetowej wosp.mdkslupca.pl, uczestnicy wyrażają tym samym zgodę na warunki zawarte w niniejszym regulaminie oraz na przetwarzanie danych osobowych przez Miejski Dom Kultury w Słupcy.

  1. Warunki uczestnictwa w licytacjach:

  • Uczestnictwo nie wymaga założenia konta ani logowania się na stronie wosp.mdkslupca.pl.

  • Licytacja polega na wpisaniu kwoty w formie komentarza do zdjęcia wybranego przedmiotu – gadżetu wraz z podaniem pełnego imienia i nazwiska oraz swojego adresu e-mail. Adres e-mail konieczny jest do kontaktu między licytujacym, a sztabem i będzie on widoczny tylko dla administratora strony wosp.mdkslupca.pl.

  • UWAGA! Nie będą brane pod uwagę wpisy w formie pseudonimów typu „Misiek”, „Mała” i inne.

  • Licytacja na stronie wosp.mdkslupca.pl trwa do momentu zakończenia jej przez organizatora – słupecki sztab WOŚP przed godziną 20.00 w dn. 31 stycznia 2021 r.

  • Po zakończeniu licytacji, kolejne wpisy – komentarze nie będą już brane pod uwagę.

  • Zwycięzca licytacji zobowiązany jest do niezwłocznej wpłaty wylicytowanej kwoty do puszki WOŚP w siedzibie sztabu (MDK Słupca, ul. Traugutta 5) lub do e-skarbonki WOŚP.

                                            Życzymy udanych licytacji!!

                                            Słupecki sztab akcji WOŚP nr 4246